Mesh

Business mission to Azerbaijan

From March 11 to 13, 2025, the Mesh team took part in a business mission to Azerbaijan — a confident step toward expanding our international horizons.

In the capital of Azerbaijan, we showcased our innovative IQ products, which sparked strong interest from international partners. Our solutions ignited active discussions on the future of digital systems, inspired idea exchange, and opened new opportunities for collaboration.

The business mission in Baku became more than just a business meeting for Mesh — it turned into a true hub for networking, dialogue with investors, and engagement with regional technology associations. We received valuable feedback, were inspired by our peers’ vision, and strengthened our confidence that IQ technologies hold tremendous potential on the global stage.

We are grateful to the Moscow Export Center for their trust and support. For us, participation in the mission is an important milestone in executing our global growth strategy and strengthening business connections.

Mesh has already proven: we are ready for new achievements. And this is only the beginning.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.