Mesh

Business mission to Uzbekistan

Mesh, a recognized leader in innovative IT solutions, took center stage as one of the key participants in the multi-industry business mission organized by the Moscow Export Center in Uzbekistan. From November 4 to 6, 2025, the Mesh team, part of a delegation of 24 top Moscow-based companies, visited Tashkent to strengthen strategic business partnerships and demonstrate their cutting-edge technologies to local stakeholders.

During the mission, Mesh presented its flagship IQ products to a broad audience, with a particular focus on the medical retail sector. The company highlighted its expertise in digitalizing business processes and building a seamless supply chain through the IQ Market ecosystem.

A program highlight was a high-level meeting with representatives of the Trade Representation of the Russian Federation in Uzbekistan. The Mesh delegation discussed opportunities for implementing IQ solutions in the Uzbek market, receiving strong support and keen interest from the Trade Representative in expanding the IQ Market ecosystem in the region.

Participation in this business mission further reinforced Mesh’s position as a leading Russian IT corporation, capable of competing on the global stage while building a sustainable and innovative international ecosystem.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.