Mesh

Cosmonautics Day and Mesh Space

April 12 is Cosmonautics Day in Russia, a turning point in the history of space exploration, marking the emergence of man beyond the boundaries of the planet and the victory of our country in the space race.

For Mesh, this day is not just a holiday - being space enthusiasts, we support initiatives aimed at studying it, and also develop our own space startup.

Mesh Space is a unique project that reflects the new world fashion for space tourism. The trend for space tourism has already been supported by Elon Musk, Richard Branson, Jeff Bezos, as well as Roscosmos, offering flights to the statosphere at a “space” price. Mesh are ready to challenge the giants of the space industry and offer optimized mass launches from 500 thousand rubles, which is 30 times cheaper than Richard Branson’s Virgin Galactic.

And unlike billionaires who offer to watch the flight from the window of a ship, Mesh Space makes it possible to feel full contact with the universe, being directly in outer space thanks to the stratospheric shuttle, in which stratonauts sit in spacesuits.

The test launch of the stratospheric shuttle was organized by a joint collaboration between Mesh, the Bristol company and the Stratonavtika laboratory. On the day of the flight, the sky over the Vladimir region within a radius of 150 km was closed. And we are ready to share all the details of this exciting event in a documentary film about it, revealing all the details and details of the startup’s implementation.

The launch and landing were successful, thereby confirming that such flights into the stratosphere are safe. At this stage, preparations are underway for the next flight - already with a person on board the stratospheric shuttle, coordinating the launches of tourists with the Federal Air Transport Agency and Roscosmos and attracting investors to implement the startup both in Russia and the UAE.

Our mission is to make space accessible to everyone and leave our mark on the exploration of the universe!

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.