Mesh

Rafting on a mountain river

Our IQ Family is united by a love of an active lifestyle and a thirst for adventure.
In the summer of 2023, we again went to our favorite place for rafting on the mountain river in Krasnaya Polyana. Mountain air, clean water and rafting are all you need to activate the thought process and the best non-standard ideas!
Our journey began with the gathering of the team at the foot of the mountains, armed with special equipment for safety, we went to conquer the water element. The enthusiasm was off the scale.
Excellent views awaited us here – majestic pictures of mountains framed by the crystal clear water of the river created unforgettable moments.
Adrenaline was pumping over the edge as our raft rose and fell on the waves. But what is important is that our team kept the course and, despite all the difficulties, we continued to move forward.

At the end of our adventure, when the river became calmer, we felt satisfied and proud, having successfully overcome all the challenges. Rafting on a mountain river is not just an extreme adventure, it is an opportunity to test yourself, learn about your strengths and skills.

Now we are ready to meet new challenges and conquer even higher business peaks. Join Mesh and change this world with us. We are waiting for you in our IQ Family.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.