Mesh

Headquarters from Mesh

Mesh's top priority is taking care of our employees and partners.
We are proud to provide unique opportunities for everyone, regardless of your location - whether you are in the office or working from your home. Everything that is available to us becomes available to you. At Mesh, we create unique opportunities for everyone so that any member of our family can realize their potential. We strive for you to enjoy a fulfilling life, travel and explore the world.


And we are glad to inform you about our new headquarters for recreation in the Sochi Park residential complex. This is a place where coziness and comfort meet with breathtaking views of the natural beauty of Sochi. Everything is provided here: a large house territory with landscaping and landscaping, large courtyards with guest Parking lots, children's and sports grounds.
Here in Sochi, we offer you the opportunity to relax, immerse yourself in a luxurious vacation and get all the energy you need.
We provide you with opportunities, you can relax and work remotely. We take care of all expenses.
Sochi is just the beginning. We are continuing our international development, and new cities and countries are already waiting for us!
Join the Mesh IQ family and discover the world with us!

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.