Mesh
КЕЙС

Fashion People

The goal of the brand development project is to attract new customers, increase the recognition of the fashion publication and expand the pool of advertisers.

01

Stories

02

Our Projects

1 Fashion People

The goal of the brand development project is to attract new customers, increase the recognition of the fashion publication and expand the pool of advertisers.

2 KeyVisual

Develop a comprehensive project to achieve the set goal. A creative audit was carried out, during which we developed a brand development strategy, taking into account the strengths of the Fashion People fashion publication.

3 DEVELOPMENT

Goal: to develop a highly loaded highload system for the Fashion People fashion publication with the implementation of the server part and the user interface.

4 CELEBRITIES

Goal: cooperation with leading stars, creation of joint advertising projects, as well as promotion of celebrities in show business.

5 BRANDING

Goal: development of a corporate identity for the fashion publication Fashion People, creation of a concise and memorable logo and brand book of the company.

6 EVENT

Goal: to organize large-scale events in order to promote the company's brand, create strong partnerships and expand commercial potential.

7 VIDEOPROMOTION

Goal: creating a video production for the leading fashion publication Fashion People.

8 MARKETING

Goal: development of marketing communications to increase sales of advertising space in the magazine.

9 SMM

Goal: promotion of the Fashion People brand in social networks to attract customers and advertising projects.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.