Mesh
КЕЙС

Chopard

A comprehensive project for the luxury retailer Chopard.

01

Stories

02

Our Projects

1 Chopard

Goal: Attracting the attention of new customers to the Chopard brand, forming a pool of loyal audience and increasing sales of luxury goods presented by the company.

2 KeyVisual

Goal: Attracting the attention of new customers to the Chopard brand, forming a pool of loyal audience and increasing sales of luxury goods presented by the company.

3 Development

Goal: creating a promo page for the Chopard brand in order to attract a larger audience to the company's activities.

4 Branding

Goal: Development of a corporate identity for the brand's advertising campaign, taking into account its style. Creation of designs that sell and attract the attention of the buyer for the “People of the Year” event.

5 BTL

Goal: As part of a comprehensive project, the creation of designs, pos-materials and body stands to attract the attention of customers to Chopard brand products at the “People of the Year” events, as well as in boutiques where brand products are presented.

6 Celebrities

Goal: to form a pool of loyal-minded audience and increase sales by attracting a popular star of Russian show business to an advertising campaign.

7 Analytics

Increase the audience of the Chopard brand by 15% through the implementation of a comprehensive project to promote the company.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.