Mesh
КЕЙС

Dixy

A comprehensive project for Dixy Group of Companies in order to increase sales in the FMCG sector, increase brand awareness of the company and attract new employees.

01

Stories

02

Our Projects

1 Дикси

A comprehensive project for Dixy Group to increase sales in the FMCG sector, increase company brand awareness and attract new employees.

2 KeyVisual

Goal: Increase sales in the FMCG sector, increase brand awareness of the company and attract new employees.

3 Development

Goal: to develop a high-load system with the integration of corporate training for company employees.

4 Game

Goal: development of gamification to expand the functionality of a highly loaded platform, as well as the creation of games for marketing activities.

5 Marketing

Goal: to attract new customers and increase sales of retail products.

6 SMM

Goal: to attract new customers through useful and entertaining content on social networks.

7 Videopromotion

Goal: creating high-converting promotional videos to attract more attention of buyers and expand the pool of loyal audience.

8 Branding

Goal: Creation of a unique branding, taking into account the brand book of the company.

9 BTL

Goal: creating pos-materials to focus the attention of the buyer on specific products.

10 Call-центр

Goal: to ensure the continuous operation of services and the elimination of errors at the request of users.

11 SEO

Goal: drive more traffic to the site.

12 Analytics

Goal: increase in sales in the FMCG sector by 15%, increase brand awareness of the company, attract new employees with the organization of further corporate training on a convenient online platform.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.