Mesh
КЕЙС

EFES

AB InBev Efes is a large brewing company in Russia, the market leader in sales.

01

Stories

02

Our Projects

1 EFES

Attracting new customers and increasing sales of AB InBev EFES products on the Russian market.

2 KeyVisual

Development of a complex project for the EFES brewing corporation to create a unique design for branding pos-materials and structures in the Russian retail chain in order to attract the attention of new customers.

3 3D Modeling

Purpose: to create 3D visualizations showing constructions and design for EFES.

4 Branding

Purpose: to create a bright design for the company AB InBev EFES for branding stands and pos-materials with products in the network of retailers in the Russian Federation.

5 BTL

Purpose: creation of pos-materials and designs taking into account the company's brand book to attract the attention of buyers and stimulate purchases.

6 Analytics

Measurements of the results were summed up as a result of the implementation of a comprehensive project for the EFES brewing corporation. In the Russian market, sales of EFES brand products were doubled. The brand audience grew by 25%, more people began to choose EFES brand beer in the network of retailers - project partners.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.