Mesh
КЕЙС

L’Oréal

Global corporations trust us. One of such brands is —  L’Oréal, which is the world market leader. We have developed an innovative comprehensive project in the beauty industry.

01

Stories

02

Our Projects

1 THREE STEPS

The 3-step concept: drive traffic to the skin care category to increase the average sales basket.

2 KEY VISUAL

Goal: to prepare a creative marketing concept to drive traffic to the skin care category and bring the customer back for a new purchase.

3 Construction

Goal: Increase L'Oréal's average sales basket.

4 MARKETING

Goal: to create a comprehensive advertising campaign to attract customers.

5 BTL

Goal: to carry out comprehensive work to attract consumers through the reconstruction of the zone.

6 Branding

Goal: branding of the retail zone.

7 DIGITAL

Goal: development of a software package for an online showcase.

8 VIDEOPROMOTION

Goal: creation and promotion of an advertising video.

9 ANALYTICS

Goal: to analyze store attendance and sales of the L’Oréal brand.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.