Mesh
КЕЙС

Lamoda

Lamoda.ru - delivery fashion.

Development of advertising communications using the latest digital technologies.

01

Stories

02

Our Projects

1 Lamoda

Goal: expansion of the commercial potential of the well-known well-known online store Lamoda.ru.

2 KeyVisual

Goal: The objective of this large-scale project was to expand the commercial potential of a well-known online store. Also, the purpose of cooperation was the need to consolidate the top positions of Lamoda.ru in the domestic fashion market.

3 Development

Goal: to develop and implement an adaptive version of the site that meets all modern requirements.

4 Celebrities

Goal: organizing the interaction of fashion brands from the site of an online store with popular stars of Russian show business.

5 Branding

Goal: to develop and implement a unique branding design for Lamoda.ru products, distribution points, internal merchandise and stationery.

6 Marketing

Goal: development and implementation of a creative concept for promoting the Lamoda.ru brand in the Russian market, attracting new customers and users of the online store.

7 SMM

Goal: to develop and implement a comprehensive strategy for promoting the brand of an online store in social networks with the involvement of new subscribers.

8 Analytics

A lot of work was done to implement marketing solutions. As a result of the implementation of the advertising concept, we summed up the measurements of the results achieved.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.