Mesh
КЕЙС

Mercury

A comprehensive project for the luxury goods retailer Mercury in order to expand the commercial potential of the brand.

01

Stories

02

Our Projects

1 Mercury

Objective: Attract the attention of new customers to Mercury brands, build a loyal audience pool and increase sales of the company's luxury products.

2 KeyVisual

Attracting the attention of new customers to the Mercury brands, building a loyal audience pool and increasing sales of luxury goods presented by the company.

3 Development

Purpose: creation of a promo page for the charity event of the Right to Smile Foundation from Mercury and Ulysse Nardin in order to familiarize the public with the activities of the foundation, as well as for other company projects.

4 Celebrities

Purpose: to attract more attention to the charity evening through the participation of eminent stars of the Russian show business and well-known luxury brands.

5 Branding

Objective: To develop corporate identity and branding materials at the request of Mercury.

6 BTL

Goal: creating pos-materials for advertising campaigns and increasing sales of jewelry.

7 Marketing

Objective: Develop a marketing strategy and conduct a federal advertising campaign with the preparation and implementation of media plans for the media and radio to draw attention to the benefit evening and Mercury brands.

8 Event

Goal: preparation of a script and development of a show program with subsequent organization of a turnkey event.

9 Videopromotion

Goal: preparation of a promotional video for the Mercury brand, as well as the creation of video reports from the company's events.

10 Analytics

Purpose: summing up the results of the advertising campaign and measuring the results.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.