Mesh
КЕЙС

PepsiCo

Development and implementation of a unique integrated project for the Adrenaline Rush brand (PepsiCo) and the federal chain of stores by the "house" Bristol, dedicated to the tenth anniversary of FMX in Russia and the fifth anniversary of the Bristol company.

01

Stories

02

Our Projects

1 PepsiCo

Goal: Increasing sales of PepsiCO products on the Russian market, increasing brand and trademark awareness.

2 KeyVisual

KeyVisual: Development of a comprehensive project to promote PepsiCo brands and increase product sales. Creation of marketing activities, development of a promotional page, branding of products, creation and installation of btl-constructions, seo-promotion and videopromotion.

3 Mobile

Purpose: development of a promo page for marketing campaigns and further traffic generation.

4 Branding

Objective: to create a corporate design for the categories of new SKU brands Tropicana, J7, PepsiCo's Orchard. "Goal: to create a corporate design for the categories of new SKU brands Tropicana, J7, PepsiCo's Orchard.

5 BTL

Goal: development and implementation of BTL-designs for installation in stores and attracting more attention to the company's brands.

6 Marketing

Goal: to attract new customers to PepsiCo Corporation brands, stimulate repeat purchases and increase sales.

7 SEO

Goal: to attract new buyers to promotional pages of promotions.

8 Videopromo

Goal: creating commercials to promote PepsiCo stock and brands.

9 Analytics

During the implementation of a complex project for PepsiCo, the results of the project were measured.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.