Mesh
КЕЙС

Pepsico

Mesh challenged Elon Musk and Richard Branson and decided to send a man into space for 500 thousand rubles as part of the Mesh Space startup. The cost of such a flight is 30 times cheaper than Virgin Galactic.

01

Stories

Stratosphere
Stratosphere
KeyVisual
KeyVisual
Marketing
Marketing
Construction
Construction
BTL
BTL
Branding
Branding
Webmobile
Webmobile
SMM
SMM
Stratosphere
Stratosphere
KeyVisual
KeyVisual
Marketing
Marketing
Construction
Construction
BTL
BTL
Branding
Branding
Webmobile
Webmobile
SMM
SMM
02

Our Projects

1 STRATOSPHERE

Goal: to make space tourism more accessible to extreme people and carry out the first experimental flight of a stratostat shuttle into the stratosphere

2 KEYVISUAL

Goal: to make cosmotourism more accessible, launch a stratostat shuttle into space and broadcast the wishes of the participants of the action "The Universe makes wishes come true".

3 MARKETING

Goal: Creation of a federal advertising campaign to attract buyers and increase sales of Adrenaline Rush through a contest.

4 CONSTRUCTION

Goal: creation of a stratospheric shuttle and a smart bot to conduct an experimental flight into the stratosphere and test a life support system.

5 BTL

Goal: to carry out comprehensive work within the framework of the action "The Universe grants wishes" to attract consumers.

6 BRANDING

Goal: branding a spacesuit, surfboard and designing the design of retail outlets, retail equipment and POS materials.

7 MOBILE

Goal: development of a promo page for #web, #mobile and #tablet platforms to measure sales conversion.

8 MEDIASTRATEGY

Goal: to attract the largest number of participants in the action and to inform the public about the experimental flight into the stratosphere.

9 SMM

Goal: to attract the largest number of participants in the action.

10 VIDEOPROMOTION

Goal: to create a 1-minute commercial and a 9-minute documentary about the project.

11 EVENT

Goal: to make an experimental flight of a smart-bot into the stratosphere, test the life support system and deliver the wishes of the action participants to the Universe.

12 ANALYTICS

Goal: to analyze the promotion of the action "The Universe grants wishes" in social networks.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.