Mesh
КЕЙС

Red Bull Formula 1

A comprehensive digital project and the creation of a unique advertising campaign for the duration of the Formula 1 stage of the Russian Grand Prix 2016 in Sochi in cooperation with the Red Bull Racing Team and one of the largest federal retailers in the country.

01

Stories

02

Our Projects

1

A comprehensive digital project and the creation of a unique advertising campaign during the Formula 1 Russian Grand Prix 2016-2019 in Sochi in cooperation with the Austrian Red Bull Racing Team and one of the largest federal retailers in the country in order to increase sales and consolidate positions in the consumer the Red Bull energy drink market.

2

Goal: increase sales and consolidate positions in the consumer market of the Red Bull energy drink.

3

Goal: to develop web / mobile positioning elements to attract more attention to the project.

4

Goal: Development of web/mobile positioning elements - an interactive highload map of the location of the race track in Sochi using 3D-Modeling technology.

5

Goal: creation and placement of branded pos-materials at the points of sale of the Red Bull energy drink to attract the attention of the consumer.

6

Goal: Creation of a unique design of the riders' uniforms and adaptation of the partners' logos for placement on the RB 18 car.

7

Goal: To develop and implement a marketing strategy to attract the attention of buyers to Adrenaline Rush Racing products and the project.

8

Goal: Creation of a full-scale advertising campaign to promote the Red Bull Racing Team with an audience of over 29 million people.

9

Goal: creation and promotion of promotional videos and audio clips, as well as a reporting video about the project.

10

We measured the results of the implementation of the Digital project.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.