Mesh
КЕЙС

Stroyportal

Expand consumer circle, create a website that would allow you to select designs, goods and services online with the highest quality of usability. The main task was to ensure that the highly loaded high load system could withstand high user traffic, as well as quickly load the built-in promotional pages of businesses, be equipped with a convenient personal account for manufacturers and owners of construction companies.

01

Stories

02

Our Projects

1 Stroyportal

Expansion of the consumer circle, creation of a website that would allow you to select designs, goods and services online with the highest quality of usability.

2 KeyVisual

Goal: Our goal was to expand the consumer circle and increase sales.

3 Developmnet

Goal: to develop a highly loaded system.

4 Prototyping

Goal: to develop several concepts for future site options.

5 Developmnet

Goal: to adapt a highly loaded HIGHLOAD system for web, mobile version, Android and IOS.

6 Branding

Purpose: to develop a logo and brand book of the company, to implement adaptation for placement on the poster and promotional materials.

7 Videopromotion

Objective: to develop a concept of an advertising video for Stroyportal with its further implementation in order to post it on the company's social networks and attract new potential customers.

8 SEO

Goal: to attract traffic to the portal site for its further monetization.

9 Analytics

As a result of the work carried out, a highly loaded HIGHLOAD system with a personalized personal account was developed and implemented, which simplified the interaction of users with the portal and influenced sales growth.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.