Mesh
КЕЙС

Tele2

A comprehensive project to enter the Russian market of the mobile operator Tele2.

01

Stories

02

Our Projects

1 Tele2

Goal: to recruit more than 2,000 people in Moscow and the Moscow Region as soon as possible to sell communication services.

2 KeyVisual

KeyVisual: In two months, we developed an out-of-the-box recruitment strategy for a staff using an experimental new recruiting model that would go on to bring in more than 150,000 clients.

3 Mobile

Goal: to develop a landing page to systematize the interaction of the HR department with applicants.

4 Branding

Goal: to develop a catchy look and at the same time concise design of an advertising campaign to attract a larger audience pool.

5 BTL

Goal: Development and installation of branded promotional stands for distributing free SIM cards of the operator and registering new customers.

6 Marketing

Goal: to develop an integrated approach and an advertising campaign to promote the TELE2 brand.

7 SMM

Goal: creation and publication of content on social networks in order to expand and engage the brand's audience.

8 SEO

Goal: Connecting and maintaining contextual and seo advertising to attract new traffic to the site and raise the position of the page in the search results.

9 Videopromo

Goal: work in the direction of video promotion to create a bright and creative advertising campaign for the TELE2 brand to attract future employees.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.