Mesh
КЕЙС

X5 Group

A comprehensive project for a Russian retail company that manages the «Pyaterochka», «Perekrestok», «Karusel» and digital businesses grocery retail chains "Vprok.ru Perekrestok", "5Post", "Okolo" and media platform"Food.ru ".

01

Stories

02

Our Projects

1 X5 Group

Goal: Development of a unique design, taking into account the company's brand book for branding in the color palette of the Crossroads of the tablet and the area around it.

2 KeyVisual

Key Visual: Creation and implementation of an integrated project for the Russian retail company X5 Retail Group, which manages Pyaterochka, Perekrestok, and Karusel food retail chains in order to increase sales of selected SKUs and brands.

3 3D Modeling

Goal: creation of visualization of promotional stands for products using 3D technology.

4 Branding

Goal: development of a unique design for branding a beer tablet in the Perekrestok retail chain, as well as pos-materials to attract the attention of customers.

5 BTL

Goal: creation of pos-materials and advertising structures to attract the attention of buyers and stimulate purchases.

6 Analytics

Summing up the results of a complex project and measuring the results.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.