Mesh
КЕЙС

Bristol

The goal of the project is to increase sales in the FMCG sector and increase turnover, attract new customers and form a pool of loyal employees, increase brand awareness of the the chain of stores by the house Bristol and broadcast the company's values.

01

Stories

02

Our Projects

1 Bristol

The goal of the project is to increase sales in the FMCG sector and increase turnover, attract new customers and form a pool of loyal employees, increase brand awareness of the Bristol neighborhood stores and broadcast the company's values.

2 KeyVisual

Development of a complex project for a chain of stores near the house Bristol, which includes a wide range of work performed.

3 Development

Purpose: to develop a comprehensive it-project for the creation and content of the site with the integration of the 1C system to account for a network of 3000 stores throughout the Russian Federation.

4 Game

Goal: to develop and implement Bristol-style branded games to implement marketing campaigns and stimulate repeat purchases.

5 AI

Goal: using image recognition and integrating the system on a promo page for receipt recognition.

6 Construction

Goal: Using 3D Modeling technology to visualize the structures and facades of stores, as well as internal content - navigation, shop windows, checkout and refrigeration areas.

7 BTL

Goal: to carry out comprehensive work to attract consumers to specific SKUs at the request of the client.

8 Branding

Goal: to create a brand book of the company, corresponding to its concept, with its subsequent use in design.

9 Marketing

Goal: creation of marketing activities to attract new customers and stimulate repeat purchases.

10 SMM

Goal: to promote the brand of the store in social networks and attract new customers.

11 Videopromotion

Goal: creation of video content for internal and external use.

12 SEO

Goal: site optimization and use of SEO and contextual advertising marketing tools to attract new customers to the site.

13 Analytics

Summarizing the results of the implementation of a comprehensive project, identifying systemic indicators of the effectiveness of the work carried out to increase the growth of sales and retail customers.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.