Mesh
КЕЙС

Mercedes-Benz

A comprehensive project to promote the brand and new models of Mercedes-Benz cars.

01

Stories

02

Our Projects

1 Mercedes-Benz

Goal: creation of marketing communications to promote the brand and new models of Mercedes-Benz cars in order to acquaint the company's audience with cars and increase sales.

2 KeyVisual

Goal: creation of marketing communications to promote the brand and new models of Mercedes-Benz cars in order to acquaint the company's audience with cars and increase sales.

3 Development

Goal: creating a promo page to drive traffic.

4 Celebrities

Goal: to attract the stars of Russian show business to increase the audience of the advertising campaign and form a pool of loyal customers.

5 Branding

Goal: development of a corporate identity for an advertising company, branding of promotional materials with the placement of the Mercedes-Benz logo.

6 BTL

Goal: to develop and implement pos-materials taking into account the company's brand book and advertising shooting.

7 Marketing

Goal: to develop and implement a comprehensive marketing strategy to promote new models of Mercedez-Benz vehicles using native advertising and other marketing tools.

8 SEO

Goal: to raise the positions of the promo page in search engines and attract new traffic to the site.

9 Analytics

As a result of the implementation of the complex project, results were measured that satisfied the customers.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.