Mesh
КЕЙС

Milagro

We are trusted by worldwide brands, one of which is the famous Milagro coffee brand. We have developed an innovative integrated project in the grocery retail segment.

01

Stories

02

Our Projects

1 Milagro

#Goal: to attract traffic to the instant coffee category in the grocery retail sector, increase sales of a high-quality product and launch new SKUs of the Milagro brand on the market.

2 KeyVisual

#Goal: to ensure the promotion, growth of brand awareness and sales through an integrated approach to the marketing strategy for creating and popularizing new SKUs of limited and premium collections for Milagro grain and instant coffee.

3 Development

#Goal: website development for #web, #mobile platforms to increase online sales.

4 Branding

#Goal: development of designs for new SKUs, branding of Lightboxes, development and branding of the concept of grain and instant coffee.

5 Construction

#Goal: creation of light boxes to attract customers to the Milagro brand in the offline space, development, creation and design of coffee cans.

6 Marketing

#Goal: creation of a federal advertising campaign to attract the attention of customers and increase sales of Milagro instant and grain coffee.

7 SMM

#Goal: to attract the largest number of subscribers to Milagro brand accounts.

8 Videopromotion

#Goal: creating advertising and promotional videos for brand products and a training video for internal use by company employees.

9 Marketplaces

#Goal: adaptation and integration of Milagro products on marketplaces.

10 SEO

#Goal: attracting new traffic to the site through the connection and maintenance of contextual and SEO advertising.

11 SERM

#Goal: brand reputation management, leveling negative reviews in search results.

12 Analytics

During the implementation of a comprehensive project for the international coffee brand Milagro, the results of the advertising campaign were measured.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.